مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65au7000


قیمت و معرفی تلویزیون سامسونگ 65au7000 سایز 65 اینچ ساخت 2021 میلادی

دوزین کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است .که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ ، ال جی ، اپل . نوکیا ، شیائومی ، هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند. 

اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ. بانه خرید همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی است. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و لوازم التحریر تجهیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی بانه خرید نظیر فیس بوک و تلگرام از جدیدترین محصولات روز وارداتی با خبر شوید.

Contrast Enhancer در تلویزیون سامسونگ 65AU7000 مناطق تیره را تیره‌تر و نقاط روشن‌ را روشن‌تر در صفحه‌ نمایش نشان می‌دهد تا جزئیات تصویر بهتر مشخص شود. سیستم صوتی این محصول 65 اینچی به صورت دو کاناله طراحی شده و توان خروجی آن 20 وات است. فناوری های صوتی گوناگون برای تولید و پخش صدایی باکیفیت و هیجان انگیز در تلویزیون نسل جدید سامسونگ به کار گرفته شده اند. 

طراحی یکی از گزینه هایی است که ابتدا مورد توجه قرار گرفته و می تواند در انتخاب تلویزیون تاثیر گذار باشد. در تلویزیون AU7000 سامسونگ میزان حاشیه صفحه نمایش که Bezel هم نامیده می شود بسیار کم است و تمرکز کاربر بر تلویزیون را افزایش می دهد. میزان ضخامت قاب هم در حدی قاب قبول است و بر روی دیوار زیاد برجسته نمی باشد.

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65au7000 2021

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم خانگی با کارشناسان مجرب نیناکالا تماس حاصل بفرمایید. با استفاده از قابلیت Tap View شما می توانید برای به اشتراگ گذاری راحت تر و سریع تر محتوا از موبایل به تلویزیون، موبایل را به تلویزیون نزدیک کنید. به صورت پیشفرض برنامه های زیادی مانند نتفیلیکس بر روی تلویزین نصب شده است تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنید.

 اگر چه نمی توان پردازشگر این تلویزیون را جزء پردازشگر های بسیار قوی تلویزیون های 2021 قرار داد اما برای کاربری خانگی و معمولی بسیاری از نیازها را مرتفع میکند و کیفیت قابل قبولی را به نمایش میگذارد، شاید کمی بیشتر از حد متوسط کیفیت را ارائه کند.

این تلویزیون همچون سایر مدل‌های سامسونگ از کیفیت ساخت عالی برخوردار است تا بتوانید سالیان سال بدون مشکل از آن استفاده کنید. با استفاده از هوش مصنوعی داخلی و همچنین الگوریتم های مختلف مانند تجزیه و تحلیل عمیق ، این فرایند می تواند به بهبود هرچه بیشتر جنبه های مختلف بینایی کمک کند. یکی از شگفت انگیزترین فناوری هایی که در این تلویزیون استفاده می شود ، 4K Upscaler نام دارد که به گونه ای عمل می کند که گویی تصویر یا تصویر در تلویزیون پخش می شود.

برای انتقال صدا بر روی انواعی از اسپیکر های جانبی علاوه بر این پورت ف پورت اپتیکال نیز در دسترس بوده اما بهتر است تا استفاده از پورت ARC در اولویت باشد. این مشخصات از تلویزیون AU7000 این واقعیت را بیان می کند که تلویزیون نهایتا کیفیت تصویر 4K را در نرخ 60 هرتز نمایش می دهد. سامسونگ برای اینکه در تلویزیون های 2021 خود بتواند نرخ 120 فریم را نیز پشتیبانی کند به گونه ای که در آن ها نویز و بلور ایجاد نشود از Motion Ecelerator استفاده کرده است که در آن در زمان نمایش تصاویر فرکانس بالا نویز به حداقل ممکن می رسد.

این تلویزیون در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ 65TU7000 می باشد که در سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون فورکی سامسونگ 65AU7000 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. تلویزیون سامسونگ 65au7000 با برخورداری از پردازنده کریستالی و به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر ۴K نمایش میدهد.

با وجود ظاهر شیک و خوش طرح تلویزیون باید این نکته را مد نظر قرار داده که سامسونگ امسال بیشتر تمرکز خود را روی تلویزیون های نئو کیولد قرار داده و در تلویزیون های دیگر خود نوآوری چندانی در طراحی بکار نبسته است. 📌 تلویزیون سامسونگ AU7000 طراحی کمی باریک تر دارد و ریموت کنترل آن از نظر طراحی تغییر کرده است. یک عدد پورت HDMI بیشتر هم سامسونگ به مدل 2021 اختصاص داده است که در سال قبل وجود نداشت. 

بنابراین اگر شما دوست دارید که قدرت صدای بیشتری از تلویزیون سامسونگ خود بشنوید می‌توانید با تهیه‌ی یک سیستم صوتی جانبی مانند ساندبار یا سینمای خانگی به این خواسته خود برسید. در این مدل از تلویزیون سامسونگ یعنی AU7000 با استفاده از یک پردازنده‌ی حرفه‌ای با نام Crystal Processor 4K تصاویر بی‌کیفیت و آنالوگ ارتقا داده خواهند.

مشاهده‌ی رنگ‌های بیشتر

همه این‌ها باعث می‌شود تا شاهد یک خروجی بسیارعالی از صفحه این تلویزیون باشیم. فناوری دالبی دیجیتال پلاس یکی از فناوری های مورد استفاده در این تلویزیون است که صدا را به صورت کامل و کامل در اختیار شنونده قرار می دهد. سیستم صوتی مورد استفاده در این تلویزیون دو کاناله است و همچنین توان خروجی صدای این دستگاه برابر با 20 وات است. 

به طور خاص ، می توان گفت که این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و صدا را در یک راه حل مناسب به مخاطب منتقل می کند. می‌توان این تلویزیون 65 اینچی را هم بر روی میز تلویزیون قرار داد و هم به دیوار نصب کرد. ضخامت بسیار کم این تلویزیون و فریم‌های بسیار باریک که می‌توان وجود آن‌ها را نادیده گرفت هنگام نصب بر روی دیوار می‌تواند همانند یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا و بزرگ خود نمایی کند.

این تلویزیون از طراحی جدید بدون حاشیه یا New Bezel-less برخوردار است و ۳ طرف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است. حاشیه بسیار باریک قاب و صفحه نمایش تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU7000 باعث میشود تا شما روی تصویر در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید و در صحنه های غوطه ور شوید. 

پایه های تلویزیون صفحه تخت سامسونگ ۶۵AU7000 در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار گیری ساندبار جلوی تلویزیون وجود دارد. پشت این پایه ها محلی برای مخفی کردن و نگهداری کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید تمام کابل های متصل به تلویزیون را کاملا مرتب و منظم، پشت پایه مخفی کنید.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Samsung Crystal Uhd 4k 65au7000

و کلام اخر ما با شما عزیزان این است که در سایت بانه کمانیمحصولاتی مشابه به این محصول موجود میباشد.برای مشاهده ان هااینجاکلیک نمایید. صلاحیت فروشگاه اینترنتی توسط نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت و معدن ، تائید می شود که فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد اعتماد الکترونیکی ستاره دار از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. •با استفاده از قابلیت Dialog Enhancement صدای دیالوگ ها شفاف و واضح به گوش شنونده می رسد.

از قابلیت Smart Thing App نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید از طریق آن تمامی وسایل موجود در منزل هوشمندتان را کنترل کنید و زندگی روزانه ی راحتی را تجربه کنید. با به کار بردن فناوری دالبی دیجیتال پلاس و LG Sound Sync می توان صداهای این تلویزیون را به صورتی رسا، همه جانبه و فراگیر منتشر کرد. 

اگر مایل باشید گوشی تلفن همراه تان را به تلویزیون وصل کنید و محتویاتش را در نمایشگر تلویزیون نشان دهید، این کار را به سادگی یک ضربه زدن به تلویزیون با استفاده از گوشی، می توانید انجام دهید. با استفاده از PC On TV هم می توانید از نمایشگر تلویزیون تان مانند یک مانیتور استفاده کنید. همچنین برای اتصال به سایر دستگاه‌های خارجی از طریق کابل، پورت‌های ورودی مرتبط قرار گرفته است. کاربردی‌ترین ورودی‌های تلویزیون AU7000 شامل 3 عدد ورودی HDMI و ورودی USB می‌باشد.

سایر امکانات تلویزیون 65au7000

ست که کیفیت تصویر را با وضوح و کیفیت بسیار بالا را برای بیننده ها به ارمغان می آورد. این پردازنده به سرعت تمامی تصویرها را پردازش و تحلیل می کند و تصویری بدون نویز را تحویل می دهد و دقت رنگ ها را بالا می برد؛ همچنین از طیف رنگی بسیار زیادی برخوردار است تا تمامی جزئیات ریز را با دقت به نمایش بگذارد. این پردازشگر تمام صحنه ها را از هر چه نویز و بی کیفیتی پاک می کند و تصویر فوق طبیعی و واقعی را در اختیار بینندگان قرار می دهد. 

تلویزیون سامسونگ AU7000 نور پس زمینه ی خود را از Direct LEDدریافت می کند به همین علت تصاویری عاری از هر گونه بی کیفیتی را ایجاد می کند. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 دارای2 پایه ی شاخه ای است که روی انواع سطح به طور مستحکم می ایستند و نمای زیبایی را به خانه های شما می دهند. کاربران در صورت تغییر دکوراسیون و یا تنوع در چیدمان خانه های خود می توانند با خرید یک پایه ی دیواری آن را به دیوار متصل کنند و حس سینما را به خانه های خود منتقل کنند.


برچسب ها: تلویزیون ال ای دی سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7000 , پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K , جدیدترین تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سامسونگ au7000 دیجی کالا , قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ منحنی سری 7 , تلویزیون سامسونگ AU7000 , تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7000 فورکی , تلویزیون 65 اینچ کریستال 4K سامسونگ 65AU7000 , تلویزیون ۱۲۰ هرتز سامسونگ ,
[ بازدید : 75 ]
[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] [ 20:37 ] [ Barnaby ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]