چند ترفند برای تمیز کردن لکه فرش با محلول های خانگی

ریختن مایعات یا آثار گل و لای روی فرش در روزهای بارانی می تواند شما را عصبی کند یا برای خرید قالیشویی های گران قیمت بیرون بروید یا خدمات نظافتی حرفه ای بخرید. علاوه بر این، فرش های تمیز کمتر به موجوداتی مانند سوسک و کک فرش آلوده می شوند و کمتر فرش را می سوزانند، اما عجله نکنید، زیرا می توانید از این طریق خود را مرطوب کنید. گفته می شود با استفاده از برخی درمان های خانگی یک پاک کننده مقرون به صرفه تهیه کنید.

این پاک کننده های خانگی نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می کنند، بلکه از کودک شما در برابر مواد شیمیایی مضر موجود در مواد شوینده نیز محافظت می کنند. باید مشتاق باشید بدانید کدام وسایل منزل در کابینت برای تهیه فرش شوی منزل و از بین بردن لکه ها مفید است. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.


[ بازدید : 48 ]

ادامه مطلب

[ شنبه 4 دی 1400 ] [ 22:35 ] [ Barnaby ]

زیر و بم رژیم کتوژنیک

رژم کتوزنیک دکتر روشن ضمیر البته این نکته رو هم در نظر داشته باشید که رژیم کتو یک رژیم طولانی مدت نیست.

رژیم آنلاین کتوژنیک
خشایار دولت آبادی۱۳ مهر ۱۳۹۸ من مدت ۲.۵ ماهه رژیم کتو را دارم و ۵ کیلو وزن و یک سایز کم کردم ولی حدود یک ماهه که وزنم ثابت مونده وزنم ۱۰۵ بوده الان ۱۰۰ شده البته من شیر پر چرب هم مصرف میکنم آیا میتونه بخاطر مصرف شیر باشه البته توی این مدت هیچ نوع کربو هیدرات مصرف نکردم و میوه هم فقط شاتوت خوردم که البته الان ۲ هفته شده که اونم نخوردم لطفا دلیل توقف کاهش وطنم را بفرمایید کارشناس به اندام۱۴ مهر ۱۳۹۸ سلام و روز بخیر. لیلا احمدی۳۰ مرداد ۱۳۹۸ سلام وقتتون بخیر من ۵۴ سال سن دارم و قند خونم پایینه و چربی و کلسترول خونم بالاست ایا میتونم این رژیم رو بگیرم؟ 

[ بازدید : 2745 ]

ادامه مطلب

[ شنبه 4 دی 1400 ] [ 22:34 ] [ Barnaby ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]