راهنمای کامل خرید فرش با نکاتی که باید بدانید

فرش و قالیچه نقش اساسی در خانه ما ایرانیان دارد. اما انتخاب فرش مناسب به رنگ و طرح آن محدود نمی شود و رازهایی در مورد نوع فرش وجود دارد که باید بدانید. با دانستن نکاتی که در ادامه این قسمت از نمناک ارائه می کنیم، دیگر فریب زبان بازی فروشندگان را نخورید و در نهایت با وجود تنوع زیاد، طرح و طرح فرش های موجود در بازار، سردرگم نشوید.

سه دلیل برای نه گفتن به خرید فرش های رنگی ارزان

1. یکی از فرش هایی که در بین فرش های دیگر طرفداران زیادی دارد، فرش گل برجسنه است که دارای تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسبی است. این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند.


[ بازدید : 44 ]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] [ 20:47 ] [ Barnaby ]

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65au7000

شرکت سامسونگ از جمله شرکت های میباشد که در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون های هوشمند سابقه و فعالیت بسیار زیادی دارد. محصولات این برند در بازار جهانی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد که همین علت سبب میگردد تا طراحان و سازندگان مدل های مختلف تلویزیون های این شرکت از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن سطح رضایت مشتری استفاده کنند.

 تکنولوژی Dialog Enhancement از جمله این قابلیت‌ها می‌باشد، که به بهبود دیالوگ ها کمک می‌کند تا بهترین دیالوگ‌ها را در اختیارتان بگذارد. این قابلیت تمامی صداهای خروجی را از فیلتر خود عبور می‌دهد و تمامی نویز و ناخالصی‌ها را از بین می‌برد؛ در نتیجه صدایی بی الایش و رسا را در محیط منتشر و به سمعتان می رساند. فناوری Dolby digital plus که تلویزیون crystal Au7000 به آن مجهز شده، صدای خروجی را بهبود می‌بخشد و محیط را سرشار از صدای‌های رسا و شفاف می‌کند.


برچسب ها: تلویزیون ال ای دی سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7000 , پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K , جدیدترین تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سامسونگ au7000 دیجی کالا , قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ منحنی سری 7 , تلویزیون سامسونگ AU7000 , تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7000 فورکی , تلویزیون 65 اینچ کریستال 4K سامسونگ 65AU7000 , تلویزیون ۱۲۰ هرتز سامسونگ ,
[ بازدید : 75 ]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] [ 20:37 ] [ Barnaby ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]